Halloween Costume ideas 2015

ΣΤ' ΤΑΞΗ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ 1956-1957

ΣΤ' ΤΑΞΗ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ 1956-1957


"Εκεί που είσαι ήμουνα..."

Φωτογραφία της ΣΤ τάξης του Α Δημοτικού σχολείου Αμφιλοχίας το έτος 1956-1957.
Πολλά γνωστά πρόσωπα σε εμένα ,παιδιά τότε μπαμπάδες, παππούδες, μαμάδες και γιαγιάδες σήμερα έχω την τιμή και την χαρά να φιλοξενώ στο MY AMFILOCHIA.
Φωτογραφία δικού μου ανθρώπου που απεικονίζεται και στην φωτογραφία μου εδωσε την ευκαιρια να την προβάλω σήμερα.
Ρίξε μια καλύτερη ματιά και ίσως κάποιο δικό σου πρόσωπο σου λέει πώς κάποτε στα όμορφα χρόνια..."Ημουν και εγώ ΠΑΙΔΙ".
Girl in a jacket

Δημοσίευση σχολίου

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget